Vés al contingut principal

El 3 de maig es reuneix el Claustre de la UAB

02 maig 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Claustre de la UAB es reunirà el dimecres 3 de maig, en una sessió ordinària que tindrà lloc a la sala d’Actes del Rectorat.

Claustre de la UAB

El Claustre de la UAB es reunirà el dimecres 3 de maig, en una sessió ordinària en què es debatrà l’aplicació del Protocol per prevenir i actuar contra l’assetjament sexual, l’assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, i la violència masclista, i s’oferirà informació sobre el desplegament de la LOSU, entre altres temes.

A més, s’incorporaran al Claustre els nous membres escollits en representació de l’alumnat de la UAB, s’elegirà l’alumnat membre de la Mesa del Claustre i els representants d’aquest sector al Consell de Govern, es nomenaran els membres de la Comissió de Convivència en el marc de la Llei de convivència universitària i, si escau, es debatran altres propostes admeses per la Mesa.

El Claustre és l’òrgan màxim de representació de la comunitat universitària i es renova cada quatre anys, a excepció del sector dels estudiants, que ho fa cada dos. Es reuneix com a mínim dues vegades a l’any per debatre les línies generals d’actuació de la Universitat, controlar la gestió dels càrrecs i impulsar l’activitat normativa d’altres òrgans de govern.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Pau, justícia i institucions sòlides
  • Igualtat de gènere
  • Educació de qualitat