Vés al contingut principal

Convocades vint noves beques salari Ítaca-Banco Santander

29 maig 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Un any més, es convoquen vint noves beques salari dins del programa Ítaca-Banco Santander per a estudiants amb un bon rendiment acadèmic que finalitzin els estudis de secundària el curs 2013-2014 i accedeixin a un grau de la UAB. Estan dotades amb 500 euros mensuals i són renovables al llarg de tot el grau.
Estudiants

La UAB convoca vint noves beques salari Ítaca-Banco Santander, que comporten el pagament de 500 euros mensuals durant deu mesos renovables durant els anys de durada del grau. Aquestes beques, que són gestionades per l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB, estan destinades a estudiants que hagin finalitzat els estudis de secundària el curs 2013-2014 en un centre que hagi participat en qualsevol edició del Campus Ítaca, i que es matriculin al primer curs de qualsevol grau impartit a la UAB. Un altre requisit és disposar d'un nivell de renda familiar que permeti accedir a les beques ordinàries del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Per seleccionar els estudiants que rebran les beques, es tindrà en compte la nota mitjana de l'expedient de batxillerat. En el cas que la persona candidata hagi participat com a alumne en el Campus Ítaca, s'afegiran 0,5 punts a la nota mitjana de batxillerat.

Les sol·licituds es podran presentar entre el 2 de juny i el 8 de juliol. La documentació ha de ser lliurada al Registre General de la UAB, situada a l'edifici del Rectorat. La resolució provisional es farà pública l'11 de juliol, i la definitiva, l'1 d'octubre. Aquesta beca és incompatible amb qualsevol altre ajut que tingui la mateixa finalitat i amb la prestació de serveis remunerats a la UAB.

Seguiment i renovació de les beques

Una comissió de seguiment valorarà el rendiment acadèmic dels becats un cop finalitzat el primer semestre del curs.

Pel que fa a les persones que ja hagin rebut les beques en cursos anteriors, l'ajut es considerarà renovat sempre que es superi el curs 2013-2014 amb totes les assignatures aprovades.

Dins de