Vés al contingut principal

Conferència del premi Nobel Kostya Novoselov a la UAB

22 maig 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Convidat per l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2), Novoselov impartirà la conferència Materials in the Flatland el 27 de maig a les 12h, a la sala d’actes de l’edifici C.
Konstantín Novoselov
"Nobel Prize 2010-Press Conference KVA-DSC 7431" by Holger Motzkau, Wikipedia/Wikimedia Commons (cc-by-sa-3.0).
Després de participar en l’ICREA Workshop on Graphene Nanobiosensors, organitzat per l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2) aquests dies 25 i 26 de maig a la Casa Convalescència de la UAB, el Nobel de Física de 2010 impartirà una conferència dimecres 27 de maig, a les 12h, a la sala d’actes de les facultats de Ciències i de Biociències.

La xerrada, amb el títol Materials in the Flatland, s’emmarca en les conferències Manuel Cardona en el camp de la nanociència que organitza l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2).

El Professor de la Facultat de Física i Astronomia de la Universitat de Manchester (Regne Unit) parlarà de les propietats que presenten les estructures bidimensionals del grafè i d’altres cristalls atòmics; així com de les estructures obtingudes a partir de la combinació de diferents capes bidimensionals, que obren les portes a l’estudi de nous fenòmens físics.

Dins de