Vés al contingut principal

Concerts de Nadal a la UAB

15 des. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Els dies 19 i 21 de desembre tindran lloc els concerts de Nadal que organitzen Cultura en Viu, i les facultats i l’escola de la UAB, respectivament.

Imatge Concert tonadillas

El primer concert serà el que organitza Cultura en Viu el 19 de desembre, a la sala Teatre (plaça Cívica), i en què actuaran el Cor, el Cor de Cambra i l’Orquestra de la UAB. El concert, dirigit pel director del Cor i del Cor de Cambra, Poire Vallvé, titulat Un pont d’esperança, inclou en el programa obres d’Orlande de Lassus, Thomas Tallis, Zoltán Kodály, Sabariego, Paul Simon, Freddie Mercury i George i Ira Gershwin.

El segon Concert de Nadal, que enguany celebra la sisena edició, l’organitzen les facultats i l’escola de la UAB el proper 21 de desembre a l’Auditori de la UAB. Comptarà amb l’actuació de Les Fourchettes, un quartet vocal de Barcelona format per Paula Sánchez-Valverde, Elia Piera, Eulàlia Rosa i Elena Ribera. El grup oferirà un repertori que ret homenatge als grups vocals femenins dels anys 50 i 60, a la vegada que reivindica el barbershop, un gènere tradicionalment masculí que es fa seu per interpretar des d’estàndards de jazz fins a temes de pop-rock actual. Per confirmar l’assistència cal inscriure-s’hi en aquest formulari.

Dins de