Vés al contingut principal

Comunicat del rector a tota la comunitat

02 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El rector i l''equip de govern de la UAB condemnen rotundament les actuacions dutes a terme per un grup d'estudiants que han bloquejat els accessos al campus i que atempten contra la llibertat dels membres de tota la comunitat.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Durant el dia d'ahir un grup d'un centenar d'estudiants va col·lapsar els accessos a alguns centres i avui la situació s'ha agreujat. Uns 150 encaputxats han bloquejat els accessos al campus i s'hi han desplaçat amenaçant i coaccionant per impedir qualsevol tipus d'activitat pròpia de la institució.

L'equip de govern està seguint els esdeveniments i prenent les decisions pertinents. Com a rector us prego que no caigueu en les provocacions de violència i mantingueu la calma.

L'equip de govern condemna rotundament aquestes actuacions, la imposició d'una forma de pensar sobre la de la resta i la manca de respecte i el totalitarisme d'aquestes persones que atempten contra la llibertat dels membres de tota la comunitat.

El rector

Dins de