Vés al contingut principal

Classe magistral de creativitat publicitària

22 abr. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La conferència virtual del professor Holemans, que alguns estudiants van seguir presencialment i d'altres en línia, va abordar de forma interactiva temes com ara estratègies publicitàries d'èxit i el concepte de creativitat, així com la seva trajectòria professional.

Masterclass Carlos Holemans

Dins del marc de l'assignatura The Creative Economy, els estudiants del programa Preestablert Spring 2021 van gaudir el passat 19 d'abril d'una conferència magistral impartida pel director creatiu de la agència de publicitat Deloitte Digital, el professor Carlos Holemans.

La sessió formativa es va dur a terme sota un format mixt, amb presencialitat a un aula de Casa Convalescència i accés remot, possibilitant la participació i la interacció dels alumnes. El professor Holemans va esmentar exemples d'estratègies de marca que van funcionar amb molt bons resultats, desenvolupades per agències de publicitat de referència. Va compartir amb els alumnes les seves experiències professionals d'èxit i la seva visió del procés creatiu. Tot això en el context de les agències de publicitat que treballen amb companyies internacionals. Carlos Holemans va explorar, junt amb els alumnes, el concepte de creativitat, així com la necessitat de generar les condicions que la propicien.

Conferenciant i articulista habitual, fundador de l'agència creativa El Laboratorio, Carlos Holemans és Alumni UAB, graduat en Ciències de la Informació en 1985, en l'especialització de Publicitat, i acumula més de 150 premis en festivals de creativitat publicitària d'arreu del món. Va ser president del Club de Creatius d'Espanya (2013-2015), i en va formar part de la Junta Directiva durant 8 anys. Dos dels seus treballs estan inclosos a la col·lecció permanent del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, a Madrid.

Dins de