Vés al contingut principal

Arrenca la primera sessió del programa de Generació d'Idees de Salut Mental

24 abr. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El dimarts 23 d'abril ha començat la VII edició del Programa de Generació d'Idees, que enguany se centra en el tractament dels trastorns mentals i la promoció del benestar emocional. L'objectiu del programa, que té un enfocament molt pràctic, és ajudar a investigadors i doctorands a generar idees, i transformar-les en solucions que puguin arribar a la societat.
Programa de Generació d'Idees
El programa s'estructura en tres fases: generació d'idees, sessions formatives (sobre propietat intel·lectual, models de negoci, finançament, entre d’altres) i un concurs final davant un grup d'experts en valorització de propostes de negoci.

Aquesta setmana s'ha fet la primera de les tres sessions co-creatives per a generar idees a partir de reptes. En aquesta primera jornada, s'han plantejat els reptes, s'han format els grups de treball i s'ha començat a identificar els projectes amb tots els participants: investigadors, empreses, associacions d’usuaris i administració.

La propera sessió creativa serà el pròxim 4 de maig, en la qual es presentaran els projectes sorgits durant la primera sessió a grups d'usuaris finals perquè els puguin donar feedback.

Amb aquestes fases, sumades a l'acompanyament d'un mentor expert, el programa vol donar suport al personal investigador del Campus de la UAB a modelar les seves idees i generar solucions de mercat a partir de la seva recerca.

El Programa de Generació d’Idees és una activitat formativa organitzada pel Parc de Recerca UAB i la Comunitat de Recerca Estratègica (CORE) en Salut Mental, que compta amb el suport de l'Ajuntament de Sant Cugat i el Barcelona Synchrotron Park.

Dins de