Vés al contingut principal

Arrenca la novena edició de la UAB Barcelona Summer School

19 juny 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 25 de juny la UAB donarà la benvinguda als estudiants que participaran enguany en la UAB Barcelona Summer School. Hi haurà, en aquesta novena edició, més de cinc-centes persones de 58 nacionalitats diferents procedents de cinc continents. L’acte d’acollida, que tindrà lloc a les 9 h a l'Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres, aplegarà l'alumnat del primer torn, que es desenvoluparà fins al 12 de juliol.

UAB Barcelona Summer School

Durant la sessió de benvinguda, la vicerectora de Relacions i Política lingüística de la UAB, Laura Santamaría, el coordinador acadèmic del programa, Graham Mortyn, i els organitzadors del programa social, faran una presentació tant de la Universitat com de la UAB Barcelona Summer School i oferiran als estudiants informacions pràctiques per a la seva estada.

La UAB Barcelona Summer School és l'escola d'estiu internacional de la Universitat, ofereix cursos de tots els àmbits acadèmics i està oberta tant al públic internacional com a l'alumnat. Enguany s'impartiran cursos nous i hi haurà un 90% de docència en anglès. Els estudiants poden obtenir el reconeixement d'entre 6 i 12 crèdits ECTS.

L'activitat es desenvolupa en dos períodes de tres setmanes de duració. En el primer s'impartiran tretze assignatures, una de les quals en línia, i la resta a les facultats, Ciències de l'Educació, Filosofia i Lletres, Biociències i Veterinària i UAB Idiomes. El segon període es desenvoluparà del 15 de juliol al 2 d’agost. La UAB Barcelona Summer School, a més, permet compartir vivències amb estudiants d'altres països i aprendre de diferents cultures, i dona la possibilitat de participar en activitats lúdiques i esportives. Enguany el programa social (abans Buddy Programme) ofereix 7 activitats per període.

Segueix-nos al compte d’Instagram del programa social i el canal de Telegram!

visió general

estudiants