Vés al contingut principal

Arrenca la convocatòria per a l'organització d'estades BIP a la UAB

09 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Universitat Autònoma de Barcelona obre al seu Personal Docent i Investigador la convocatòria per a l’organització d’estades semipresencials en el marc del Blended Intensive Programme, BIP (Programa Intensiu Semipresencial, en català).

portada noticia bip

Els BIP són estades en què estudiants i personal realitzen una mobilitat presencial a l’estranger de curta durada, combinada amb un component virtual obligatori, que haurà de reunir els participants en línia per treballar de forma col·lectiva i simultània en tasques específiques que estiguin integrades en el BIP i que comptin per als resultats generals de l’aprenentatge.

Es caracteritzen per ser programes intensius de curta durada, amb aprenentatge basat en reptes i que s’enfoca a desenvolupar i implementar pràctiques innovadores de docència i aprenentatge entre les universitats participants.

Les estades BIP a la UAB es podran dur a terme fins el 31 d’agost del 2023.

Més informació, bases de la convocatòria i presentació de sol·licituds a l’apartat del web de Coordinació d'Erasmus BIP per a PDI.

Dins de