Vés al contingut principal

A la UAB per Nadal... música!

04 des. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper 17 de desembre a les 14:00h la Sala Teatre UAB s’omplirà de caliu i esperit nadalenc amb l’arribada de l’esperat Concert de Nadal que oferiran el Cor i l'Orquestra de la UAB. Vine i aprofita l’oportunitat d’escoltar un ampli repertori musical per a tots els gustos!
Imatge Concert tonadillas
Amb l’arribada del fred i les festes de Nadal, el Cor i l'Orquestra de la UAB oferiran el dijous 17 de desembre a les 14:00h l’esperat Concert de Nadal. El concert tindrà lloc a la Sala Teatre UAB (Plaça Cívica) i s’interpretarà un ampli repertori musical per a tots els gustos.

Aquest acte serà una bona oportunitat per escoltar en directe cançons de temàtica profana i religiosa de diverses èpoques i estils: des del renaixement, el barroc i el classicisme, així com algunes peces del segle XX.

Entre les peces que interpretarà el Cor, dirigit per Poire Vallvé, trobem Eco mormorar l'onde de Claudio Monteverdi,  Ev'ry time de Jubilee (arranjament de Bob Chilcott) i Cançó del somni, de Jaume Pahissa. Per altra banda, l’Orquestra, dirigida per Jesús Badia, interpretarà Concerto Grossode G.F. Haendel,  l’Overtura"El CID"d'Antonio Sacchinii Tuttifäntche  de Paul Hindemith, la qual  donarà lloc a la darrera part de l’espectacle.

Al final del concert, el Cor i l'Orquestra proporcionaran una bona dosi d’esperit nadalenc interpretant conjuntament Adeste Fideles (versió Paul Hindemith) i la tradicional nadala catalana Nit de Vetlla. (versió Poire Vallvé).

Per a qualsevol aclariment dirigiu-vos a:

Cultura en Viu
Edifici L'Àgora