Campus saludable i sostenible Respectem el medi ambient i apostem per la vida sana

Prevenció d'addiccions tòxiques

null

"Al món sencer, les drogues amenacen la salut i el benestar de joves i nens, famílies i comunitats, i els milers de milions de dòlars que genera el comerç de drogues alimenten la corrupció, augmenten el poder de les xarxes delictives i creen temor i inestabilitat."

Missatge del Secretari General de l'ONU, Ban Ki-moon, en el Dia Internacional contra l'Ús Indegut i el Tràfic Il·lícit de Drogues

Conèixer els riscos
Avui en dia és fàcil accedir al coneixement de les diferents drogues i els riscos que comporten. Malgrat tot, el nombre de consumidors continua sent elevat i aquests s'inicien en edats cada cop més primerenques. Les activitats proposades es basen en l'educació per a un consum conscient i responsable i fomenten la reflexió crítica. Volem informar i sensibilitzar sobre la complexitat de les drogodependències per tal que els membres de la comunitat universitària puguin gestionar les seves conductes de manera responsable en l’àmbit acadèmic, laboral i d’oci. També s’ofereix seguiment per a la deshabituació de drogues toves, així com la derivació a centres de referència si és necessari.

Reptes

Text