Llengües i cultures del món a la UAB

La UAB aposta per la promoció d’altres llengües i cultures a través de la cooperació amb institucions vinculades a la nostra universitat a escala internacional. Concretament té tres centres especialitzats en les llengües i cultures portuguesa, xinesa i coreana.

Centro de Língua Portuguesa / Camões

Camões és un institut de cooperació creat a partir del primer Premi de Traducció Giovanni Pontiero, organitzat en col·laboració amb la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona amb l’objectiu de promocionar la llengua i la cultura portugueses.

Institut Confuci de Barcelona

L’Institut Confuci de Barcelona és una institució creada per a la promoció de la llengua i la cultura xineses a Catalunya en una col·laboració entre la Casa Àsia, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Universitat d’Estudis Estrangers de Pequín.

Institut Rei Sejong

L’Institut Rei Sejong està dedicat a la promoció de la llengua i la cultura coreanes. Depèn del Ministeri de Cultura de Corea del Sud i té tres seus a Espanya, una de les quals a la Universitat Autònoma de Barcelona des de 2017.

L'Oficina d'Estudis Japonesos de la UAB - JF Sakura Network

L'Oficina d'Estudis Japonesos de la UAB - JF Sakura Network és una institució creada per la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la UAB en col·laboració amb la Fundación Japón per tal de contribuir a la difusió i millora constant de l'ensenyament de la llengua i la cultura japoneses en el context català i espanyol.