Visita la UAB Totes les activitats i continguts per descobrir la UAB i el campus presencialment o online. T'esperem a la UAB!

Estudiar a la UAB: consells per a estudiants xinesos

UABecedari Temporada 3

Descobreix la universitat amb un enfocament diferent

L'Horacio, estudiant xinès a la UAB, protagonitza una sèrie de vídeos per explicar la universitat als futurs estudiants xinesos. Els vídeos estan gravats en xinès i pots activar els súbtítols en xinès o en castellà. L'objectiu: apropar la UAB a un dels col·lectius que més creixen entre els nostre estudiants, especialment de màster i doctorat: els estudiants provinents de la Xina.

Al canal de YouTube de la UAB pots trobar els vídeos de la sèrie Visites campus, on trobaràs una pila de vídeos curts i entretinguts per conèixer la Universitat.

Descobrint la UAB

L'Horacio et portarà a explorar la vida universitària a la UAB! Segueix els seus passos i podràs apreciar els magnífics edificis i les activitats socials del campus! Estàs preparat?

Vida estudiantil a la universitat

Quatre estudiants de la UAB expliquen com es van adaptar a la vida al campus i comparteixen les seves primeres impressions, els desafiaments que van enfrontar i l'equilibri entre l'estudi i la vida social.

Consells per a llogar un pis a Barcelona

L'Horacio et mostrarà com arribar des de l'aeroport a la UAB en transport públic. Et guiarà de manera senzilla i clara per a triar el millor mitjà de transport i et proporcionarà una planificació pràctica de la ruta.