Visita la UAB Totes les activitats i continguts per descobrir la UAB i el campus presencialment o online. T'esperem a la UAB!

Dia de les Famílies

mara i filla amb el campus de fons

Dissabte 4 de maig de 2024

El dissabte 4 de maig celebrarem el Dia de les Famílies, on podràs visitar, durant el matí, la facultat o escola que més t'interessi, el campus de la UAB i els habitatges de Vila Universitària.

L'objectiu del Dia de les Famílies és visitar el campus i les facultats i escoles.

En el formulari d'inscripció hauràs de triar un torn de visita a la facultat/escola que t'interessi.

Més endavant publicarem el programa de les sessions de cada facultat.

Obrirem la inscripció al març de 2024.

Si vols conèixer un grau en concret, et recomanem que t'apuntis a les xerrades i miris els vídeos de les Jornades de Portes Obertes que vam fer el mes de febrer. També pots trobar informació detallada descarregant-te les guies i catàlegs de la UAB en pdf.

Tens dubtes? Escriu-nos a promocio.dia.families@uab.cat