Informació general
- Màster Universitari UAB
- Crèdits: 60 crèdit ECTS
-
Inici de curs 01/10/2024
Fi de curs 25/07/2025 -
Inici de la preinscripció 01/02/2024
Veure el calendari - Estat de la preinscripció: Oberta
- Places: 30 places
-
Preu: 27,67€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2024-2025.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2024-2025. - Idioma: Castellà (100%)
- Modalitat: Presencial
-
Centre docent:
Facultat de Ciències de la Comunicació
El màster en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques és una proposta única que té com a meta capacitar als nous professionals de la comunicació persuasiva per a ser eficaces en un mercat que afronta reptes constants, als quals se'ls ha de donar una resposta eficaç i creativa. Acadèmics i professionals de reconegut prestigi abordaran continguts sobre la transformació del perfil del consumidor, les noves tècniques en recerca de mercats, les tendències del màrqueting o la comunicació comercial en un context digital.
Més enllà de la seva vessant professionalitzadora, el màster també capacita els seus estudiants per a la recerca acadèmica i el desenvolupament de línies de treball que repercuteixin positivament en el coneixement de l'àmbit de la planificació estratègica en les organitzacions.
Sortides professionals
El màster s'ocupa de formar professionals especialitzats en els següents perfils:
- Especialista en investigació publicitària (pre-test, post-test, moderar reunió en “focus-group”, dirigir entrevista en profunditat, anàlisi de contingut de “focus-group” i entrevistes, anàlisis estadística de dades, anàlisis de resultats)
- Planner d’agència de publicitat
- Planner d’anunciant
- Planner d’agència de mitjans
- Planner digital
- Responsable de branding per agències de branding
- Consultor de marca per agències de consultoria de marca
- Estratega de packaging i branding
- Estratega de relacions públiques
- Analista estratègic de reputació de marca per agència de relacions públiques
- Brand manager d’anunciant
- Director de publicitat d’anunciant
- Innovation manager, per agència d’innovació o projectes “d’Innovation Hub”
- Director de comptes
El caràcter interprofessional del màster en Planificació Estratègica otorgarà als seus alumnes titulats les competències necessàries per a que puguin establir un diàleg competent i creatiu, per exemple, entre el departament de planificació estratègica d’una agència, el departament d’anàlisi estratègica de marques d’una companyia d’investigació de mercats i el departament de comunicació i màrqueting d’un anunciant.