"Working Class Queers. Time, Place and Politics": Yvette Taylor va fer la presentació del seu llibre a la facultat

Yvette Taylor agafant una pancarta que diu

El passat 28 d'abril a les 10.30 hores, i aprofitant la visita de la professora Yvette Taylor, de la University of Strathclyde, Glasgow a la Faculat, va preparar un seminari on ens presentarà el seu últim llibre a punt de publicar: "Working Class Queers. Time, Place and Politics".

14/04/2023

Yvette Taylor és professora d'Educació a la Universitat de Strathclyde, amb docència en el interdisciplinary MSc Applied Gender Studies. Yvette investiga qüestions d’"igualtat, diversitat i inclusió", en contextos educatius obligatoris i postobligatoris: això inclou una avaluació de l' UK LGBT Action Plan (2018), diverses iniciatives escolars al voltant de la inclusió de les persones trans i una beca amb el Parlament escocès sobre les vides LGBTQ+ durant la COVID (2020-2021).

Finançada per l'Economic and Social Research Council (ERSC) i la British Academy, Yvette ha treballat amb “joves religiosis que s’identifiquen queer”, recentment també ha estat investigant lis cuidadoris LGBTQ+, incloent les famílies/tutoris i altres perfils de cura més marginats.

Recentment, Yvette ha completat un projecte finançat per NORFACE UE sobre "Comparing Intersectional Lifecourse Inequalities amongst LGBTQI+ Citizens in Four European Countries".

Com a sociòloga feminista, Yvette pretén desplegar mètodes creatius i participatius i ha produït Il·lustracions, Podcasts i Jocs com a resultats de la recerca. És autora única de 4 llibres (incloent Fitting Into Place? Class and Gender Geographies and Temporalities, 2012), un llibre en coautoria (Feminist Repetitions in Higher Education, 2020) i Working-Class Queers (2023) que es publicarà amb Pluto Press. Yvette és membre de l'Academy of Social Sciences.