Vine al seminari "Ser mestre: reflexions sobre l'identitat docent a Europa i Llatinoamèrica"

Fotografies dels ponents
Per ordre d'esquerra a dreta: Marija Sablic i Rubén Hernández, ponents del seminari.

Veniu a participar en el seminari titulat “Ser mestre: reflexions sobre la identitat docent a Europa i Llatinoamèrica” el dia 4 d'octubre a la UAB.

30/09/2022

Dimarts 4 d'octubre de 13 a 14h us convidem a participar en el seminari titulat "Ser mestre: reflexions sobre l'identitat docent a Europa i Llatinoamèrica" el dia 4 d'octubre de 13 a 14h a l'aula e-35.

La professora Marija Sablić, investigadora en temes relacionats amb el desenvolupament professional docent, els reptes de l'educació actual i l'educació intercultural, farà la presentació "Me as a teacher" – self-perception of students as teachers" on tractarà el perfil professional del mestre, analitzant els processos de desenvolupament de les competències didàctiques i pedagògiques, il·lustrant la seva intervenció amb resultats de les recerques que ha desenvolupat a la seva universitat.

El professor Rubén Hernández farà la presentació "Repensando la Educación en Colombia: rutas para transformar la calidad educativa" on presentarà aspectes vinculats a la competència investigadora dels mestres d'educació primària a Colòmbia i Equador.