Trobada del professorat d'organització educativa per discutir sobre els reptes de la direcció escolar

Grup de professors xerrant.

El professorat d'organització educativa va abordar, el passat 8 de febrer, la situació i els reptes de la direcció escolar en el context català.

09/02/2023

El passat 8 de febrer va tenir lloc una nova trobada del professorat d’Organització Educativa de la Facultat de Ciències de l’Educació (UAB). La trobada va comptar amb la conferència, i el posterior debat, a càrrec de la Sra. Laura Alegre, Subdirectora General de la Funció Directiva i Lideratge Pedagògic (Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya), que va abordar la situació i els reptes de la direcció escolar en el context català.

A més, va incloure un interessant espai de coordinació docent al voltant de les estratègies metodològiques i les activitats que es desenvolupen en les assignatures d’organització i gestió d’institucions educatives.

La trobada forma part dels espais que el nostre professorat del subàmbit de coneixement d’Organització Educativa destina periòdicament a reflexionar, formar-se i compartir coneixements, experiències i pràctiques en relació a l’organització i gestió de les institucions educatives.