Tres TFGs de la facultat han estat premiats en la VI Edició dels Premis als Millor TFG amb Perspectiva de Gènere

Perspectiva de Gènere

El lliurament de premis va ser el passat divendres 29 d'abril a les 12h a la Sala d'Actes del Rectorat.

26/04/2022

Tres alumnes de la Facultat de Ciències de l'Educació han esat premiades pels seus TFGs a la VI Edició dels premis amb perspectiva de Gènere que l'Observatori per a la igualtat organitza. La jornada del lliurament de premis va comptar amb la participació de la secretària general, Esther Zapater, i la directora executiva de l’Institut Català de les Dones, Neus Pociello Cayuela.  Com en anteriors edicions presencials, participà també l’alumnat que ha obtingut els Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere del seu grau.

Els treballs guanyadors han estat els següents:

Títol: Les sexualitats i l’educació primària: un estudi de cas d’una escola de Terrassa
Autoria: Ana Vilar i Caldero
Grau: Educació Primària

Títol: Mirades coeducatives a Catalunya: concepcions i experiències de professorat i alumnat en centres d’educació secundària
Autoria: Xènia Gavaldà Elias
Grau: Pedagogia

Títol: La transició a la vida independent de les joves tutelades per l'administració a Catalunya. Anàlisi des d'una perspectiva de gènere
Autoria: Lorena Rodríguez Osuna
Grau: Educació Social