Tres TFGs de la facultad han sido premiados en la VI Edició dels Premis als Millor TFG amb Perspectiva de Gènere

Perspectiva de Gènere

La entrega de premios fue el pasado viernes 29 de abril en la Sala de Actos del Rectorado.

26/04/2022

Tres alumnas de la Facultat de Ciències de l'Educació han sido premiadas por sus TFGs en la VI Edició dels premis amb perspectiva de Gènere que l'Observatori per a la igualtat organiza. La jornada de entrega de premios contó con la participación de la secretaria general, Esther Zapater, y la directora ejecutiva del Institut Català de les Dones, Neus Pociello Cayuela. Como en anteriores ediciones presenciales, participó también el alumnado que ha obtenido los premios a los mejores TFG con perspectiva de género de su grado.

Los trabajos ganadores han sido los siguientes:

Títol: Les sexualitats i l’educació primària: un estudi de cas d’una escola de Terrassa
Autoria: Ana Vilar i Caldero
Grau: Educació Primària

Títol: Mirades coeducatives a Catalunya: concepcions i experiències de professorat i alumnat en centres d’educació secundària
Autoria: Xènia Gavaldà Elias
Grau: Pedagogia

Títol: La transició a la vida independent de les joves tutelades per l'administració a Catalunya. Anàlisi des d'una perspectiva de gènere
Autoria: Lorena Rodríguez Osuna
Grau: Educació Social