Torna la Lliga de Debat Universitari de la UAB

Cartell de Lliga de debat universitària de la UAB

Des del 28 de febrer fins al 4 de març tindrà lloc la catorzena edició de la Lliga de Debat Universitari de la UAB

09/02/2022

La competició consistirà en com a mínim dos debats de cada equip que hi participi i es realitzarà presencialment a la Sala de Teatre de la UAB. El tema d'aquest any és "És necessària una indústria farmacèutica pública a la Unió Europea?”.

La competició està oberta a totes les persones que estudien a la UAB el curs 2021/2022 i es farà en equips d'un mínim de dues persones i un màxim de sis. Per poder gaudir d'unes jornades igualitàries i justes, la composició dels equips ha de ser, com a mínim, paritària entre homes i dones. La inscripció és individual i cal que tots els membres de l'equip la facin. En el formulari, però, cal indicar els membres de l'equip i qui de vosaltres serà el portaveu. Si hi ha inscrits sense equip, es formaran proposats per l'organització.

Els estudiants de grau que participin tenen l'opció de reconèixer la seva participació amb dos crèdits ECTS. Els guanyadors representaran la UAB a la Lliga de Debat Universitari organitzada per la Xarxa Vives d'Universitats del 4 al 7 d'abril.

La lliga de debat universitari de la UAB és una competició d'oratòria que té per objectiu fomentar l'ús de la paraula entre els estudiants, les habilitats comunicatives, el treball en equip, la cerca d'informació, etc.

Trobareu més informació sobre la Lliga de Debat i el formulari d’inscripció a Lliga de Debat Universitària de la UAB 2022. El termini d'inscripció finalitza el 13 de febrer de 2022.