TFG amb perspectiva de gènere: coneix a les guanyadores de la Facultat

Dones donan-se les mans

Quatre persones estudiants de la Facultat han estat guardonades amb el premi al millor TFG amb perspectiva de gènere! Coneix-les!

17/02/2023

Moltes felicitats a les persones estudiants de la facultat que han estat guardonades amb el premi al millor TFG amb perspectiva de gènere! Aquests premis tenen com a objectiu sensibilitzar l'alumnat sobre la igualtat de gènere i la no discriminació a partir de fomentar el seu interès en la recerca. Així mateix, volen incorporar la perspectiva de gènere en la docència i promoure el gènere com a motiu d'interès en la recerca i l'estudi a la Universitat Autònoma de Barcelona.

La Lidia Moya Vila, del grau en Educació Primària ha estat guanyadora pel seu TFG "Per una educació menstrual enfocada a la Justícia Global: Guia per a mestres de cicle superior d'educació primària: portem la menstruació a les aules de 5è i 6è".

També cal felicitar a les altres dues persones estudiants guanyadores del premi: Manel Márquez i Serna Grau, del Grau en Educació Primària en Anglès, per "Gender stereotypes and roles in children's literature at the school Octavio Paz".

L'Olga Mampel Alonso, del grau de pedagogia ha estat la persona guanyadora amb el seu TFG amb títol "La perspectiva de gènere en la docència universitària a la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB: una observació participant amb les docents".

Del Grau d'Educació Social, la Carla Carceler Lladó ha guanyat amb "Vivinet sota el sostre de la violència: donant llum al sensellarisme femení en perspectiva de gènere".

I des del Grau d'Educació Infantil, la persona premiada ha estat la Sara Gamarra Maza amb el TFG amb títol "la feminització de l'educació infantil".

Donem les gràcies a aquestes persones estudiants i a totes les que treballen per una docència i un futur feminista i amb perspectiva de gènere. Gràcies a totes per lluitar per a la igualtat i dedicar-vos a l'estudi i la diagnosi del sexisme i les desigualtats per discapacitat, des d'una perspectiva interseccional. Moltes felicitats a totes i a tots!

Si voleu optar a aquest premi, podeu mirar les bases a la web de l'Observatori per la Igualtat.