Seminari "Incorporación de la formación ciudadana en la educación: la experiencia de la implementación de los planes de formación ciudadana en Chile"

Professors

Jorge Molina i Claudi Cerón Urzúa, professors de la Universitat Catòlica de Maule de Xile, en el marc de la visita a la nostra facultat, impartiran el seminari  "Incorporación de la formación ciudadana en la educación: la experiencia de la implementación de los planes de formación ciudadana en Chile" el proper dilluns 11 de juliol de 15 hores a 16 hores a la Sala de Juntes de la Facultat.

06/07/2022

Del 6 al 11 de juliol dos professors de la Facultat d'Educació de la Universitat Catòlica de Maule, Xile, estan fent una visita a la nostra facultat. Durant la seva estada coneixeran aspectes vinculats a la docència i  el proper dilluns, 11 de juliol de 15 hores a 16 hores impartiran un seminari sobre la "Incorporación de la formación ciudadana en la educación: la experiencia de la implementación de los planes de formación ciudadana en Chile" a la Sala de Juntes de la Facultat.

El seminari està obert a tot el professorat de la facultat interessat en la temàtica. Jorge Molina és un acadèmic de la Facultat de Ciències de lEducació. Professor d´Història i Geografia, Llicenciat en educació, Magister en Història i Diplomat en Docència Universitària. Treballa en un nou model de pràcticum, que permetrà una immersió primerenca dels docents en formació a les escoles, que sigui progressiu i amb escalament de competències, que integri els sabers de les diferents activitats curriculars i que sigui reflexiva sobre l'exercici docent i sobre els aprenentatges. Paral·lelament és responsable dels cursos d'història de Xile i de formació ciutadana.

Claudio Cerón Urzúa és el director del Departament de Fonaments de lEducació. Està treballant a l'articulació entre els sabers pedagògics i l'àrea de formació pràctica, amb la finalitat de construir un pont entre la teoria i la pràctica. Imparteix cursos en postgrau i pregrau, associats a la planificació curricular i l'avaluació dels aprenentatges. Investiga en avaluació formativa i retroalimentació dels aprenentatges.

Per assistir al seminari cal inscripció prèvia.