Presentació del llibre "Pensar críticament a l'aula de Ciències" el proper dimecres 26 de juny

imatge on hi ha el cartell de la presentació del llibre

El proper dimecres dia 26 de juny a les 18h, es presentarà el llibre de pensament crític titulat "Pensar críticament a l'aula de Ciències.

06/06/2024

Activitats competencials per a estudiants de secundària". Aquesta obra ha estat coordinada per Conxita Márquez i Digna Couso professores del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la nostra facultat, dues destacades figures en l'àmbit de l'educació científica.

L'esdeveniment tindrà lloc al Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya. La presentació serà una oportunitat per conèixer de primera mà les activitats i estratègies proposades en aquest llibre, dissenyades per fomentar el pensament crític entre els estudiants de secundària.

Per assistir a la presentació, és necessari fer una inscripció prèvia a través d'aquest formulari.