Participeu en les votacions de la Junta de Facultat

Una mà introduint un vot en una urna.

El vostre vot és important. Si encara no heu votat a les eleccions de la Junta de Facultat, avui comença el termini.

21/11/2022

Us recordem que avui comencen les votacions de la Junta de Facultat i que el vot es farà a través de la seu electrònica de la UAB.

Podeu votar directament en aquest enllaçfins demà dimarts, 22 de novembre de 2022, a les 12 hores.

Podeu trobar tota la informació de les eleccions en aquesta pàgina on també hi ha les places vacants i les candidatures.

Us animem a votar al màxim de candidatures que estimeu convenient de la vostra circumscripció (també podeu votar la vostra candidatura) per poder tenir representants a la Junta de Facultat i d’aquests membres, posteriorment, la Junta Permanent.