No us perdeu la Jornada Final ForMMus

Cartell ForMMus

L'equip investigador ha organitzat la Jornada Final ForMMus, un esdeveniment gratuït i obert a tota la comunitat educativa per establir estratègies de millora en la formació musical dels futurs mestres a tot el sistema universitari de Catalunya.

15/11/2022

El projecte de recerca ForMMusEls centres formadors com a mirall i com a actors clau per a una formació musical de qualitat arriba al tram final.

Amb la finalitat d'establir estratègies de millora en la formació musical dels futurs mestres a tot el sistema universitari de Catalunya, el Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya van finançar aquesta iniciativa. El projecte, liderat des de la UAB, ha comptat amb professorat de 7 universitats catalanes, mestres d'arreu de Catalunya, la presidenta de l'Associació d'Ensenyants de Música de Catalunya (AEMCAT) i una persona del cos d'inspectors del Departament d'Educació.

Per presentar a la societat educativa les seves fites, l'equip investigador ha organitzat la Jornada Final ForMMus, un esdeveniment gratuït i obert a tota la comunitat educativa. L'acte tindrà lloc el dissabte 19 de novembre de 10.00 a 13:00 hores a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (edifici G6) de la Universitat Autònoma de Barcelona.

En aquesta Jornada Final ForMMus, els membres del projecte presentaran als i les presents els resultats de recerca. A més, es donarà veu a diferents persones i perfils de mestres. Trobareu el programa al web del projecte.

Per assistir-hi, cal inscriure's mitjançant el següent formulari.