La ZER, un projecte compartit: XXVI Jornades Escola Rural

Poster de l'activiat

Us animem a participar en una experiència formativa els propers 24 i 25 d’abril hi haurà la XXVI Jornades d’Escola Rural en la formació inicial de mestres de Catalunya “La ZER, un projecte compartit” a Bellcaire d’Empordà (Girona).

17/02/2023

Any rere any, les Jornades Interuniversitàries d’Escola Rural en la Formació Inicial de Mestres de Catalunya volen apropar als i a les estudiants d'educacióde totes les universitats catalanes la valuosa realitat pedagògica i social de les escoles rurals. Aquesta serà la XXVI edició.

Aquestes Jornades, al llarg d’aquests anys, s’han convertit en un referent pel fet de permetre viure en directe diverses experiències relatives a les escoles rurals, l'organització de l’alumnat a l’aula i d’aplicar una determinada mirada pedagògica, particular i int eressant, que representa a un 20% de les escoles públiques del nostre país.

D’una banda, a través de diversos espais d’intercanvi, les Jornades afavoreixen la participació i encontre entre mestres en formació i mestres en exercici amb l’objectiu de generar reflexió, debat i anàlisi sobre la situació actual i els reptes de l’educació. Enguany l’eix central de les jornades gi rarà entorn de “LA ZER, UN PROJECTE COMPARTIT”.

Per altra banda, sent conscients que la millora de l’educació és un repte que interpel·la i compromet tota la societat i que, alhora, necessita dels esforços de tothom, aquestes jornades fomenten la implicació i la coordinació entre les universitats (GIER), les institucions locals del nostre territori (es coles de les ZERs, centres de recursos, ajuntaments, administració educativa, entre d’altres) i expertes en educació, per tal de contribuir a la qualitat en la formació de futurs i futures mestres.

Les jornades es duen a terme cada any en un indret diferent de Catalunya. Enguany ens acull l’Alt Empordà.

Aquí trobaràs el programa de les jornades i aquí pots fer la inscripció.

Preu de la inscripció: 70€  (amb el programa drac podràs tenir una beca)

- Inclou: matrícula, material, allotjament, dinar i sopar del 1r dia, i esmorzar del 2n.

- Podeu fer el pagament a: La Caixa al número de compte: ES68 2100 3290 4421 0081 2927. Indicant al concepte el vostre Nom i Cognom.

Cal que envieu el comprovant bancari a federacio@mrp.cat amb còpia al correu de silvia.blanch@uab.cat

T'esperem per poder compartir un any més les Jornades d'Escola Rural.

Si esteu interessats poden enviar un correu a Silvia.blanch@uab.cat o podeu trobar més Informació al web: https://webs.uab.cat/gier/

Si voleu consultar el PDF interactiu podéu fer-ho aqui.