La Facultat d'Educació de la UAB ofereix pràctiques internacionals a través del Programa Amity als Estats Units

Imatges on es poden veure imatges del programa Amity

La Facultat d'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona col·labora amb el Programa Amity per a poder proporcionar als estudiants dels diferents graus d'Educació una oportunitat  d'adquirir experiència a les escoles nord-americanes de primària i secundària, especialment a la zona del nord dels Estats Units.

15/05/2024

Des del Vicedeganat d'Estudiants i Internacionalització de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, treballem amb centres d'arreu del món per acollir el nostre alumnat per a que realitzin pràctiques curriculars i extracurriculars dels nostres graus i màsters.

El Programa Amity ofereix pràctiques curriculars als estudiants de grau i màster, permetent a aquest passar un any acadèmic complet immersos en el sistema educatiu nord-americà. Un dels grans avantatges d'aquest programa és que els participants s'allotgen amb famílies nord-americanes, així doncs, minimitzant les despeses d'allotjament i proporcionant-los una autèntica experiència cultural.

Durant el programa, els estudiants reben suport a través d'un programa de mentoratge i acompanyament detallat, dissenyat perquè ells puguin estar còmodes. A part, també tenen l'oportunitat de col·laborar amb un grup d'estudiants en situacions similars, proporcionant-los un entorn de suport.

Una característica important del Programa Amity és la seva flexibilitat en el moment d'incorporar-s'hi. Els estudiants que estiguin a punt de finalitzar la carrera poden participar-hi l'any següent a la graduació, així doncs se'ls facilita la transició al mercat laboral.

Els interessats en aquesta  oportunitat poden trobar més informació i inscriure's al programa a través de la pàgina web de Mobilitat de la Facultat d'Educació de la UAB, específicament a l'apartat de Pràctiques Internacionals, on trobaran tota la informació rellevant sobre el Programa Amity.

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb contactar amb la coordinació de pràctiques internacionals Carla.Quesada@uab.cat o amb gestió acadèmica a intercanvis.educació@uab.cat.

Així que, ¿esteu preparats per embarcar-vos en aquesta emocionant aventura educativa als Estats Units?