Ja podeu reviure el concert de la celebració de Santa Cecília a la Facultat

Imatges on es pot llegir Concert de Sta Cicília 2023

El passat 17 de novembre a l'aula Toldrà (edifici G6) la Unitat de Didàctica de la Música de la Facultat va organitzar el tradicional concert per a la celebració de Santa Cecília.

11/12/2023

Com és tradició a la nostra Facultat, des de la Unitat de Didàctica de la Música van preparar un petit concert per celebrar Santa Cecília, patrona de la música.

L'acte va ser obert a tota la comunitat universitària, tothom estava convidat a venir com a públic! L'acte va omplir la sala i va fer que els espectadors passessin una estona d'allò més divertida.

El concert va anar a càrrec d'estudiants de la menció de música i professorat de música, amb la col·laboració d'altres estudiants i professorat de la Facultat. Com a part principal, van interpretar la cantata "Fer-se gran" del professor Ricard Gimeno.

Moltes gràcies a aquells que van assistir i van celebrar amb ells aquesta festa musical.

Podeu reviure el concert visitant aquest enllaç.