Ja estan obertes les inscirpcions a les XXV JORNADES D'ESCOLA RURAL

Jornades Rurals 2022

Les JORNADES D'ESCOLA RURAL EN LA FORMACIÓ INICIAL DELS MESTRES DE CATALUNYA tindran lloc a Verdú durant els dies 21 i 22 d'abril.

11/03/2022

La Facultat de Ciències de l'Educació és coorganitzadora de les XXV JORNADES D’ESCOLA RURAL EN LA FORMACIÓ INICIAL DELS MESTRES DE CATALUNYA VERDÚ, jornades en les que participen gairebé totes les universitats catalanes (GIER- Grup Interuniversitari d’Escola Rural). Es tracta d'una educació especial, ja que tant el GEIR com les JORNADES D'ESCOLA RURAL fan el seu 25è aniversari, i hi haurà actes excepcionals. Enguany, es comptarà amb la participació de la professora de la casa, Neus Gonzalez, i hi està convidada també la nostra degana.

Tant per inscriure's com per consultar el programa s'ha creat un document amb tota la informació de les jornades. Per inscriure-us podeu contactar amb silvia.blanch@uab.cat.