instruccions acadèmiques que ha de servir per garantir l’activitat docent durant el període de suspensió de la docència presencial

Imatge pati G6
Us enviem les orientacions i normatives generals de l’equip rectoral sobre el desenvolupament de l'activitat acadèmica mentre duri la situació d'excepcionalitat, perquè es traslladin al professorat del vostre àmbit.
Considerant les especificitats de la Facultat de Ciències de l'Educació caldrà tenir en compte també les següents consideracions:

13/03/2020

• El professor/a és responsable de comunicar al seu alumnat les modificacions establertes a la Guia docent, que hauran de ser comentades i compartides per l'equip docent de l'assignatura.
  • Les reunions necessàries i vinculades a desenvolupament de l'activitat acadèmica (tutories col·lectives, reunions de coordinació de professorat, etc.) s'haurien de fer en línia.
  • El professorat haurà de garantir en tot moment contactes habituals amb els/les estudiants en el seguiment de les activitats acadèmiques que es programin. Cal conèixer al respecte els recursos TIC que existeixen i que s'han posat al servei del professorat
  • A nivell de pràctiques, es donaran instruccions específiques des de la coordinació de cada titulació. També, si hi ha novetats pel que fa als programes de mobilitat.
Sol·licitem, finalment, la màxima col·laboració i responsabilitat en el desenvolupament de les activitats acadèmiques programades. Demanem que no hi hagi decisions individuals al marge de les decisions dels equips docents i de les orientacions institucionals.

Indicacions generals per a garantir l’activitat docent durant el període de suspensió de la docència presencial