Incorporació de la competència de responsabilitat ètica

Responsabilitat ètica

Es realitzarà una xerrada el proper 27 d'abril amb la presentació dels resultats de la diagnosi feta a la Facultat, seguint amb el programa que ja porta 5 anys duent-se a terme.

06/04/2022

La competència de responsabilitat ètica forma part de les competències generals de la UAB des del 2018, amb una incorporació progressiva al llarg dels anys a les guies docents. Durant el darrer any, la Facultat de Ciències de l'Educació ha estat coordinant un grup de millora de qualitat docent, que han elaborat una diagnosi amb un marc de referència per facilitar la introducció de la competència a la pràctica docent.

S'ha organitzat una formació a mida a la Facultat, amb el suport i reconeixement de la Unitat de Formació i Desenvolupament Professional, que tindrà lloc a la Sala de Reunions 1 de l'edifici G6. Serà el dia 27 d'abril de 13h a 15h, duta a càrrec pel professor de la UB, Dr. Francisco Esteban. La presentació dels resultats de la diagnosi la farà Laura Corbella, membre del projecte de millora de la qualitat docent.

Les inscripcions per poder-hi assistir ja estan obertes.