Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Cartell Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Entre el 21 i el 25 de febrer de 2022 es duran a terme sessions informatives en línia dels màsters oficials, màsters i postgraus propis, cursos d'especialització i doctorats de la UAB.

14/02/2022

Estàs pensant a fer un màster o un postgrau i no t'acabes de decidir? T'agradaria poder xerrar directament amb la coordinació de cada programa per fer preguntes i resoldre dubtes? Participa en la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB.

Entre el 21 i el 25 de febrer de 2022 els coordinadors o coordinadores dels màsters, postgraus i doctorats faran una petita presentació i, a més, resoldran preguntes. A més, en aquestes sessions informatives podràs conèixer el teu futur professorat i els teus futurs companys i companyes de classe.

La Facultat de Ciències de l'Educació estrena la Fira Virtual el 21 de febrer a les 15h amb xerrades sobre el Postgrau de Competència Digital Docent i el Màster en Mediació Familiar i als Àmbits del Dret Privat. La jornada conclourà amb una última xerrada a les 16h sobre el Màster Oficial de Psicopedagogia.

Les tres xerrades del dia 22 seran: a les 14h, sobre el Màster oficial de Recerca en Educació; a les 16:30h, que tractarà del Màster en Suports per a la Inclusió Educativa i Social; i a les 18h, sobre el Curs de Docència Compartida com a Instrument d'Atenció a l'Alumnat i de Formació del Professorat, a Escoles i Instituts.

El dia 24 només es farà una xerrada, a les 14h sobre el Màster en Teacher Development for Foreign Language Education and Content and Language Integrated Learning (CLIL). La Fira conclourà el dia 25 de febrer amb dues xerrades sobre el Postgrau en Cultura de Pau a les 10h i a les 16h.

Per participar, cal inscripció prèvia: apunta't i aviat t'enviarem com accedir a través del teu correu electrònic.

Inscripcions OBERTES!