Èxit a la primera Jornada d'Introducció a l'Educació Social

Assistents

Les peticions dels alumnes han rebut resposta, i aquest dijous 7 d'Abril s'ha dut a terme la Primera Jornada d'Introducció a l'Educació Social.

07/04/2022

L'acollida d'aquesta primera jornada ha estat destacable, amb un èxit tant per l'assistència com pel contingut. Els alumnes han pogut introduir-se en el camp de l'educació social mitjançant xerrades i tallers a càrrec de professionals.

L'acte ha començat amb les salutacions de la Degana i la comissió organitzadora, seguit de la presentació PARLEM D'EDUCACIÓ SOCIAL: Dues mirades, a càrrec de David Vàzquez i Gemma Sambola. Després del descans, han tingut lloc els tallers: Institucions de justícia i educació social; Drogodependència; Joves i Educació Social: comprendre per actuar; i Espais de vida per a infants i adolescents tutelats. La plenària final ha estat conduïda per Gemma Sambola.