Estudiants d'Educació Social de la UAB creuant fronteres!

Alumnes a l'aeroport

Iniciem semestre acompanyat de viatges emocionants a Bangkok, Puebla, Cuzco, Sydney... els estudiants d’Educació Social de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, acompanyats pels tutors i les tutores acadèmiques, estan iniciant el seu període de pràctiques arreu del món.

23/02/2023

Després de la pandèmia les estudiants de la facultat han apostat per conèixer altres realitats socials, educatives i comunitàries que no només les hi donarà l’experiència necessària per acabar el grau sinó que les permetrà incorporar altres punts de vista, les ajudarà a trencar mites, i les possibilitarà explorar el rol de l’educadora social a altres realitats totalment diferent a la que estan acostumades.

La Judit ja és a Puebla (Mèxic), la Marta i la Natàlia ja han arribat a Bangkok (Tailàndia), l’Arnau ha aprofitat que estava fent una estada d’Erasmus estudis per allargar-la i fer les pràctiques a Sydney (Austràlia), i en Marc i l’Adrià arribaran la propera setmana a Cuzco (Perú).

Els estudis d’educació social no són els únics que aposten per a oferir pràctiques a l’estranger sinó que educació infantil, primària i pedagogia obren les portes al seu alumnat per facilitar que les properes generacions d’educadores i educadors puguin créixer i formar-se arreu del món.

Si encara no has decidit on faràs les pràctiques el proper curs 2023-24, encara ets a temps d’unir-te a aquesta i altres experiències tan enriquidores! Mira la informació a la web i fes una ullada a les diferents opcions. Tu pots ser part del proper grup d’alumnat de pràctiques internacionals!