Entrepensar, una proposta d'eina convivencial

Veterències
L'artista Rosa Llop serà a la Facultat de Ciències de l'Educació per fer una sessió on aplicarà la metodologia de l'entrepensar.

08/03/2022

Entrepensar és una metodologia per a la recerca generativa utilitzada per mediar en processos col·lectius que aplica llenguatges no discursius com a eina per explorar, entendre i qüestionar la realitat de manera col·lectiva. En la sessió d'aquest dimecres dia 9 de març, l'artista Rosa Llop aplicarà la metodologia amb una doble finalitat: d'una banda explorar les polítiques de representació del temps, i d'una altra, compartir amb l'alumnat l'estructura metodològica de l'acció per tal que elles puguin replicar-la en el seu dia a dia com a futures mestres.
Es tracta d'una sessió organitzada pel projecte INTERSTICE com a part de la formació universitària d'encontres entre artistes, infants i educadores. La sessió tindrà lloc de les 8:30 a les 11:30h del matí als tallers d'Arts plàstiques de la Factultat de Ciències de l'Educació, com a part de l'assignatura Territoris de l'Art contemporani com a espais d'aprenentatge.

Més informació: Entrepensar_Info