Els alumnes de l'Escola Collserola presenten el seu projecte

Alumnes de primària fan una presentació a l'aula de la UAB.

Un grup d'alumnes de 4t, 5è i 6è d'educació primària de l'escola Collserola de Sant Cugat han presentat el seu projecte de l'àrea de medi natural i social.

05/05/2023

El dimarts 2 de maig un grup d'alumnes de 4t, 5è i 6è d'educació primària de l'escola Collserola de Sant Cugat han presentat el seu projecte de l'àrea de medi natural i social als estudiants del grup 41 i 71 de 2n curs de la titulació de Grau de Mestre de Primària.

La presentació s'emmarca en l'assignatura "Ensenyament i aprenentatge del medi natural, social i cultural" com un exemple de la metodologia de "treball per projectes" amb un enfocament interdisciplinari i competencial. El projecte tracta sobre l'energia i parteix de la pregunta d'investigació: "Com podem aprofitar l’energia que obtenim de la natura per satisfer les nostres necessitats?"