Els 25 i 26 d'abril es va celebrar la tercera trobada del Erasmus+ project K2A

Trobada

El projecte pretén fomentar la participació i la cooperació dels joves en els projectes internacionals.

29/04/2022

La tercera trobada de l'Erasmus+ project K2A – small-scale partnership anomenat Strengthening empowerment and participation of Young people far from commitment in the international solidarity va tenir lloc els passats 25 i 26 d'abril. La nostra universitat participa centrant-se en la investigació que va desenvolupar el projecte HEBE (R+D) per definir dimensions i identificadors d'apoderament juvenil.

S'han contrastat les aportacions de cada entitat des de la mirada de la joventut, educadors i educadors socials. Posteriorment es van prioritzar les accions vinculades a l'apoderament de les persones joves que impulsen les accions de cooperació internacional. De les 14 persones participants, 5 són membres de la nostra facultat: Paloma Valdivia, Xavier Úcar i Anna Ciraso, així com dos joves investigadors Laura Segarra, estudiant de màster i Saúl Miranda, estudiant de doctorat.

El projecte està format per personal tècnic, voluntariat i joves d'entitats de cooperació internacional: Creu Roja (Portugal), Engagé·e·s et Déterminé·e·s (França) i EURASIA NET (França).