Curs de gestió de l'Estrès i de les Emocions

Cartell curs de gestió de l'estrès i de les ecomocions

La Unitat d'Estrès i Salut del Servei de Psicologia i Logopèdia presenta la segona edició del Curs de Gestió de l'Estrès i de les Emocions per fer front les dificultats del dia a dia.

14/02/2022

El curs, adreçat a tots els estudiants de grau, té l'objectiu de proporcionar eines per mantenir l'estabilitat emocional davant les complicacions diàries. Alguns temes que es tractaran de forma grupal i mitjançant exercicis pràctics són: com identificar les fonts d'estrès, l'ansietat als exàmens o com manegar conflictes interpersonals entre altres.

El curs s'estructura en sis sessions de dues hores que tindran lloc els dimarts 1, 8, 15, 22 i 29 de març i el dimarts 5 d'abril de 2022 de 15h a 17h. El preu del curs és de 180€ pels estudiants de la UAB i de 240€ pels estudiants que vinguin d’altres universitats. Però l’organització ha posat en marxa unes beques per a possibilitar que cap estudiant que estigui interessat es quedi sense poder realitzar el curs. Les inscripcions estan obertes fins al 4 de març de 2022.