Cristina Pardo Camacho ha estat guardonada en la primera edició dels Premis de Treball de fi de màster en formació del professorat.

Lliurament

El seu treball, "Anàlisi de textos argumentatius sobre el cicle de l'aigua: ús del coneixement científic en el posicionament d'una controvèrsia socio-científica" ha estat el tercer premiat d'aquesta primera edició.

23/03/2022

El Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya ha lliurat la primera edició dels Premis de fi de màster en formació del professorat. L'alumna del Màster de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes de la UAB, Cristina Pardo Camacho, ha estat guanyadora del tercer premi pel seu treball.

El 21 de març va tindre lloc l'acte de lliurament de premis, i el jurat va escollir els guanyadors de la primera edició dels guardons entre els gairebé cinquanta treballs presentats de totes les universitats catalanes que imparteixen el Màster de Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes.