Convocatòria Junta Ordinària de la Facultat de Ciències de l'Educació

Foto de la Sala de Juntes

Us convoquem a la propera Junta de Facultat ordinària el dimarts 9 d'abril a les 12.45 hores en primera convocatòria i a les 13.00 hores en segona convocatòria a l’aula 24 (Mòdul II) de la Facultat.

31/03/2023

Us convoquem a la propera Junta de Facultat ordinària el l dimarts 9 d'abril a les 12.45 hores en primera convocatòria i a les 13.00 hores en segona convocatòria a l’aula 24 (Mòdul II) de la Facultat amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació de l’acta anterior (19-12-23).

2. Informació i aprovació, si escau, de les modificacions del Reglament de Facultat.

3. Presentació del Manual del SGIQ de la Facultat de Ciències de l'Educació.

4. Presentació de la revisió dels processos del SGIQ de la Facultat de Ciències de l'Educació.

5. Ratificar l’aprovació, si escau, de l'Informe de Gestió de la Qualitat de la Facultat de Ciències de l'Educació.

6.  Assumptes de tràmit.

7.  Torn obert de paraules.