Convocatòria de Junta Permanent de la Facultat de Ciències de l'Educació

Fotografia Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB

La degana ha convocat als membres de la Junta Permanent de la Facultat a una reunió ordinària que tindrà lloc el pròxim dimarts 19 de març a les 13:00 hores, a la Sala de Juntes a l’edifici G5 de la Facultat de Ciències de l’Educació.

11/03/2024

La degana de la Facultat de Ciències de l'Educació convoca a tots els membres a una Junta Permanent ordinària el dimarts, 19 de març 2023, a les 13.00h a  la sala de Juntes de la Facultat, amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació, si escau, de l’acta anterior (01-02-24).

2. Informacions per part de l’equip de Deganat.

3. Presentació i aprovació parcial, si escau, dels criteris per a l'elaboració del Pla Docent 2024-2025.

4. Aprovació, si s’escau, de la proposta d'extinció del màster Erasmus Mundus.

5. Aprovació, si s’escau, del Postgrau en Ensenyament de Català per a Persones Adultes (Pressupost i Memòria).

6. Aprovació, si escau, del document de reconeixement de crèdits de pràctiques.

7. Presentar, discutir i aprovar el document “Política de la Facultat de Ciències de l’Educació davant situacions d’assetjament sexual, l’assetjament per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, la violència masclista i les discriminacions”.

8. Sorteig de la lletra per l’assignació de torn per l’alumnat de nou accés dels Graus en Educació Infantil i en Educació Primària.

9. Assumptes de tràmit.

10. Torn obert de paraules.

Per qualsevol qüestió podeu contactar amb els vostres representats i també podeu consultar els acords presos al web.