Bach Bunny, un altre èxit del teatre a la UAB

Cartell promocional on es veuen als protagonistes de l'obra

Amb música i veu en directe, l'obra de teatre musical Bach Bunny, es va convertir en un èxit, omplint el teatre de riures i aplaudiments.

06/02/2023

La obra de teatre musical Bach Bunny es va estrenar el passat divendres 3 de febrer a les 10:30 a la Sala Teatre de la UAB, convertint-se en un èxit rotund.

Aquesta obra, amb música i veu en directe, va ser fruit del treball per projectes que han desenvolupat a la part d'Innovació dins l'especialitat de Música. Absolutament tot va estar creat per l'alumnat, qui ha hagut de participar en diferents comissions (guió, atrezzo, música, arranjaments, edició de so, direcció d'obra, publicitat, etc) per tal que es convertís en un producte i arribés a bon port.

Amb un argument estrafalari acompanyat per una banda de professionals, l'obra es va convertir en un èxit, omplint el teatre de riallas i aplaudiments. Els i les estudiants, propers professors de música, estan contentes i motivades d' haver pogut compartir-ho amb la comunitat educativa.