Arrenca el projecte LAMMATIS a Baiona

Els estudiants participant en el projecte LAMMATIS

Cinc estudiants del Grau d'Educació Social de la UAB estan a Baiona per participar en el treball de camp del projecte LAMMATIS.

07/02/2023

Ja està en marxa el projecte LAMMATIS, que porten a terme cinc centres de formació d’Educació Social i de Treball Social a tres països.

L’objectiu del projecte és el d’analitzar les pràctiques de comunicació dels professionals d’educació social en els serveis d’acollida de persones migrades, l’ús i el reconeixement de la diversitat lingüística en aquest espai.

Part de la recerca es porta terme per part d’estudiants del grau d’Educació Social de la UAB, i es fa a través d’una estada de treball de camp a Baiona i a Barcelona respectivament.

El treball en equip ja ha començat! Seguiu-nos a xarxes per veure el desenvolupament del projecte!