Apropa't a la Jornada d'Orientació Professional!

Poster de l'activiat

Vols conèixer les opcions que tens després d’acabar els estudis? El 18 de maig la Facultat de Ciències de l'Educació organitza la Jornada d’orientació professional!

28/04/2023

El 18 de maig tindrà lloc una jornada organitzada per la Facultat de Ciències de l'Educació i dirigida als alumnes de 4t curs dels Graus d’Educació Infantil, Primària, Pedagogia i Educació Social, on es posaran sobre la taula diferents opcions i oportunitats per l'alumnat que es gradua enguany; des de pràctiques a l'estranger fins a estudis superiors i acabant a la inserció al món laboral, a aquesta jornada podeu aprendre una mica més sobre les diferents sortides específiques al vostre itinerari d'estudis post graduació.

Aquí podeu veure l'organització horària de la jornada, on és i com inscriure-us:

Grau en Educació Infantil, Primària, Social i Pedagogia a l'aula 0004 Facultat de Traducció i Interpretació (per streaming AULES 81 i 82)

8:30-9h. - Benvinguda i presentació de la Jornada i dels Màsters de la Facultat. A càrrec de la Vicedegana de Qualitat, Innovació i Màsters, Anna Marbà.

9-9:45h. – Conferència. Pràctiques i feina a l’estranger per a professionals de l’educació: Oportunitats i recursos. A càrrec de Dolors Sales, cap de la Unitat de Mobilitat Profesional Internacional del Servei d’Ocupabilitat de la UAB.

9:45h. Pausa per fer el canvi d’aules.

Grau d’Educació Infantil i Grau d’Educació Primària a l'aula 0004 Facultat de Traducció i Interpretació (per streaming AULES 81 i 82)

10-10:45h. - Presentació: L'acompanyament a l'inici de la docència en centres públics. Programa "Sensei". Ponents: Carme Sanjuan-Carme Rodríguez (Subdirecció d'innovació i formació. Departament d'Educació. Servei de formació i desenvolupament professional del personal) Moderadora: Emilee Moore.

10:45-11h. - Presentació: Continuar-se formant després del grau a l’ICE de la UAB. Ponent: Albert Díez. Moderadora: Emilee Moore.

11h: Pausa

11:15 a 12:45h. - Conferència: Com puc entrar a llistes? Ponent: Tona Castell. Moderadora: Jèssica Pérez.

Grau d’Educació Social a la sala de Graus (planta baixa Edifici G-6)

10-12h. - Taula rodona: Camins i perspectives en Educació Social. Presenta: Mercè Jariot Garcia (UAB). Ponents: Rafa Sánchez (Escola) i Ramiro Vega (Salut Mental). Moderador: Eva Sasot (CEESC).

Grau de Pedagogia a l'aula 39

10-11:30h. - Taula rodona: Les sortides professionals des dels estudis de Pedagogia: àmbits d’actuació, possibilitats i demandes. Ponents: Anna Camps, Sara Hijalba, Noelia Torroba, Saida López. Moderadora: Patricia Olmos.

Inscripció obligatòria estudiants Primària i Infantil al següent enllaç.