13 de maig, Dia de la Pedagogia

Dia de la Pedagogia

El 29 d'abril es va donar el tret de sortida a través de les xarxes socials: #PasionXPedagogia #PassioXPedagogia #DiaDeLaPedagogia

06/05/2022

A la reunió del Consejo General de Colegios Oficiales de Pedagogia y Psicopedagogia del passat 10 de març, els equips de deganat de les universitats i col·legis professionals es van posar d'acord per instaurar el 13 de maig com a Dia de la Pedagogia.

A altres països ja es celebrava, i els pedagogs/gues i psicopedagogs/gues de l'estat espanyol ja tindran un dia per enfortir i destacar la seva professió a partir d'aquest any.

Des de la universitat volem que el Dia de la Pedagogia d'aquest 2022 sigui un dia per reivindicar i reconèixer als professionals d'aquestes disciplines com a essencials per la societat.