La Fundació UAB

Vine a les Jornades de Portes Obertes per conèixer el CFGS en Comerç Internacional!

Jornades de Portes Obertes de CFGS en Comerç Internacional

El Centre de Formació Professional de la FUAB organitza unes jornades de portes obertes per donar a conèixer el Cicle Formatiu de Grau Superior en Comerç Internacional i el nou Higher Vocational Training Qualification in International Trade (in English). Les xerrades informatives presencials es celebraran el 8 i 9 de febrer, i la sessió en línia, el 10 de febrer. Inscriu-t'hi!

12/01/2023

El Centre de Formació Professional de la Fundació UAB organitza unes jornades de portes obertes, presencials i en línia, per presentar el Cicle Formatiu de Grau Superior en Comerç Internacional i el nou Higher Vocational Training Qualification in International Trade (in English) a futurs estudiants interessats en cursar aquestes formacions durant el proper curs 2023-2024.

Les xerrades informatives presencials es celebraran a l'aula 307 (3a planta) de l'Edifici Blanc del Campus de Bellaterra, els dies 8 i 9 de febrer en aquests horaris (apunta't a la sessió on vulguis assistir):

La jornada virtual es durà a terme, a través de la plataforma online Microsoft Teams, el proper:

Les sessions seran impartides per Mèrida Iglesias, directora del Centre, i comptaran amb la participació d'estudiants que estan cursant el CFGS, que resoldran tots els teus dubtes i t'explicaran la seva experiència, i podràs gaudir d'una visita guiada a les instal·lacions del centre.

T'hi esperem!