La Fundació UAB

Vine a conèixer el CFGS en Comerç Internacional a les Jornades de Portes Obertes!

Jornades de Portes Obertes CFGS UAB
Els mesos de maig i juny, el Centre de Formació Professional Fundació UAB celebrarà Jornades de Portes Obertes per donar a conèixer el Cicle i resoldre tots els dubtes als futurs estudiants. Inscripcions obertes.

03/04/2019

El Centre de Formació Professional Fundació UAB ha organitzat diverses Jornades de Portes Obertes per donar informació i assessorar a les persones interessades en el Cicle Formatiu de Grau Superior en Comerç Internacional:

• Dissabte 4 de maig, a les 12 hores
  • Dissabte 1 de juny, a les 12 hores
Durant les Jornades de Portes Obertes s’oferirà una xerrada informativa sobre el Cicle, a càrrec de Maria Àngels Miralpeix, directora del centre i coordinadora dels estudis. Els futurs estudiants també podran aprofitar l’ocasió per conèixer les instal·lacions, el campus universitari i tots els seus serveis.

Inscriu-te a través d’aquest formulari al dia que et vagi millor.

Com arribar al centre

El Centre de Formació Professional Fundació UAB es troba al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, a l’Edifici Blanc (Av. Can Domènech, s/n). Pots consultar aquí com arribar-hi amb qualsevol mena de transport.