La Fundació UAB

Vila Universitària torna a celebrar el Dia del Gat

Cotxe Red Bull a la Vila Universitària

Vila Universitària va organitzar durant la jornada del 26 de maig diverses activitats a l'aire lliure, com ara una fideuada popular, música d'ambient i tornejos d'esports.

31/05/2022

El passat dijous 26 de maig, Vila Universitària va celebrar de nou el Dia del Gat. Una diada anual pels residents, que no s'havia fet des del 2019 amb motiu de la pandèmia.

En aquesta edició, la jornada festiva va consistir en una fideuada popular a càrrec d'El Cau, acompanyada de música d'ambient que va posar un discjòquei des d'un cotxe de Red Bull.

També es va instal·lar una foodtruck que preparava creps dolces i salades, i els vilatans van poder fer-se fotografies amb un fotomaton, que imprimia les imatges amb forma de punt de llibre per poder emportar-se-les de record.

A la tarda, a més, es va organitzar tornejos esportius de ping-pong i vòlei platja, i que es van desenvolupar a les mateixes instal·lacions del complex residencial.

Vila Fotomaton

Fotomaton durant el Dia del Gat a Vila Universitària.

Tornejos

Durant el torneig de vòlei-platja celebrat amb motiu del Dia del Gat.

Creperia

Foodtruck instal·lada durant la jornada del Dia del Gat amb creps dolces i salades.