La Fundació UAB

Vila Universitària dedicarà tota una setmana al Dia de la Dona

WomenPowerVila
Del 4 al 8 de març, hi haurà activitats com la creació d’un mural, una classe de defensa personal femenina o la projecció d’una pel·lícula feminista.

25/02/2019

Vila Universitària ha organitzat, juntament amb els delegats i delegades de la residència, un programa d’activitats durant la setmana dedicat a la jornada del 8M, Dia Internacional de la Dona.

La setmana d’activitats va començar dilluns 4 de març, a les 19 hores, amb un acte de presentació de la Setmana de la Dona a la Vila i on es va pintar un mural feminista. El mural, que és de suro reciclat, s'ha penjat a la Sala C o sala polivalent de Vila.

El dimarts 5 de març, de les 19 a les 21 hores, l’Escola Jiu-Jitsu de Sant Cugat oferirà de forma voluntària una classe de defensa personal femenina. La classe tindrà lloc a la Sala Oval de Vila 2, i és una activitat oberta a tothom, si bé es prioritzarà l’entrada de noies en cas d’aforament complet. A continuació, es projectarà un film de temàtica feminista a la Sala C.

La tercera sessió dels #VilaTalks també estarà dedicat a la jornada del 8 de març i el moviment feminista, a càrrec de la sociòloga Marta Toro. En acabar la xerrada, hi haurà un torn obert de paraula. La sessió tindrà lloc a la Sala C, a partir de les 20 hores.

El dijous 7 de març, a les 20 hores, hi haurà un taller de pancartes a la sala polivalent de Vila, on les persones residents que vulguin anar a la manifestació del 8 de març disposaran de material per fer les seves pròpies pancartes.

Pel que fa la jornada del 8M, s’ha organitzat un acte de clausura, a partir de les 21 hores, on es projectarà una pel·lícula feminista o vídeos sobre la manifestació del matí.

Totes les publicacions a xarxes socials es faran sota el hashtag #WomenPowerVila i, des de Vila Universitària, animen a tohtom a penjar instantànies amb aquest hashtag i mencionant allò que els hi transmet.